Home
Home Dezvaluirea informatiei Realizarea gajului Site map
  22 ianuarie 2018
Русский   English
  Cautare:  
 
  Cautare avansata:  
Persoane juridice
Persoane fizice-consumatori
Servicii electronice
Tarife
Promotii active

Intrare în TELEBANK
Sistemul de deservire bancara multicanal

REALIZAREA GAJULUI
Oferte speciale

Cariera
Functii vacante

Calculator de credit
Calculator de credit

Calculator de depozite
Calculator de depozite

Oferta de monede comemorative
Oferta de monede comemorative

3D Secure
Securitatea cumparaturilor prin internet efectuate cu cardurile bancare
mun.Chişinău, MD-2001
str. Ismail, 33
Telefon - 0 800 500 20, Pentru apelurile de peste hotare (+373 22) 500-200
Fax: (+373 22) 54-88-27
Support Card 24/24 (+373 22) 500-220
E-mail: info@ecb.md, antifrauda@ecb.md
Telex:163278 ECBMD MD
SWIFT CODE: ECBMMD2X
C/F 1002600020056
TVA 0204705

Prevederi generale a securitatii Cardului Bancar

Prevederi generale a securităţii utilizării cardului bancar.

1. Pentru a exclude posibilitatea ridicării numerarului total disponibil din cont bancar şi pentru comoditatea efectuării tranzacţiilor, este necesar să vă abonaţi la sistemul de alertă prin SMS (recepţionarea mesajelor aferente tranzacţiilor sau încercărilor efectuate).

Efectuând autentificarea în sistemul Telebank: Meniu Notificări:Evenimentele cardurilor. Canal de livrare: Serviciul mesaj scurt (SMS). Mesaje expediaţi la adresa: Indicaţi numărul de telefon mobil. Numărul cardului:Indicaţi numărul cardului. Limba notificării:Indicaţi limba. Formarea notificării pe eveniment: Alegeţi cazuri. Apăsaţi butonul«Salvare». În cazul apariţiei întrebărilor apelaţi (+373 22) 500-200.



2. Vă recomandăm să schimbaţi codul PIN periodic (opţiunea e gratuită şi accesibilă în bancomateleBC "EuroCreditBank"S.A. şi BC "Moldova-Agroindbank"S.A.).

 


3. Vă recomandăm să alimentaţi contul curent de card cu 2-3 ore înainte de a efectua cumpărătură cu card Virtual. (Exemplu: de pe cont curent pe cont curent de card prin Telebank).

 


4. Niciodată nu transmiteţi cardul bancar unei terţe persoane.

În cazul furtului sau pierderii nu ezitaţi să contactaţi banca, tel.: (+373 22) 500-220.



5. Nu este recomandat să răspundeţi la e-mailuri în care numele Băncii sau alte organizaţii solicit informaţii cu caracter personal. La primirea cererii, în care se solicită informaţii personale, inclusiv din partea angajaţilor Băncii, nici într-un caz nu le oferiţi informaţie solicitată (aceasta este frauda!). Sunaţi la bancă şi informaţi despre acest fapt.

 


6. Efectuaţi operaţiunea cu ajutorul bancomatelor instalate în locuri sigure (Exemple: agenţii guvernamentale, filialele băncilor, centre comerciale, etc.) Înainte de a utiliza bancomatul analizaţi prezenţa unor dispozitive suplimentare, care nu îndeplinesc designul şi nu este plasat nimic suplimentar în locul introducerii PIN-codului (exemplu: nestabil setată tastatura introducerii PIN-codului) şi locului introducerii cardurilor. În cazul că ceva vă pare suspect vă rugăm să vă abţineţi de la utilizarea cardului la bancomatul dat şi să informaţi Banca la numărul de telefon indicat pe bancomat. După obţinerea numerarului de la bancomat verificaţi numerarul, asiguraţi-vă că cardul bancar a fost retras, aşteptaţi primirea bonului (în cazul solicitării), apoi puneţi-le într-o pungă (poşetă, buzunar), şi numai apoi să vă îndepărtaţi de la ATM. În cazul în care numerarul nu a fost obţinut, încercaţi să efectuaţi o tranzacţie (De exemplu "Mini extras") pentru excluderea posibilităţii eliberării numerarului următorului client,apoi contactaţi banca emitentă a cardului (+373 22) 500-220.



7. La momentul introducerii PIN-codului la bancomatele sau organizaţiile de comerţ şi servicii, acoperiţi cu mâna tastatura, astfel încât ca persoanele aflate în apropiere sa nu poată vedea.

 


8. Nu folosiţi cardurile bancare la comercianţi necredibili (dubioşi). Rugaţi ca operaţiunile să fie efectuate numai în prezenţa Dumneavoastră. Acest lucru este necesar, cu scopul minimizării riscului primirii necorespunzătoare a datelor personale de pe card. În cazul tranzacţiilor nereuşite, solicitaţi şi păstraţi copia cecului de la POS-terminal.

 


9. Vă recomandăm să utilizaţi site-urile (comercianţii), doar a organizaţiilor cunoscute şi de încredere, pe care aveţi de gând să faceţi o achiziţie. Intrând pe site prin intermediul altor site-uri (re-adresări) sau prin link-uri, este posibilă accesarea altor clonate şi transmiterea datelor personale.

 


10. Vă recomandăm să folosiţi computerul personal pentru păstrarea confidenţialităţii datelor cu caracter personal şi informaţii cu privire la cardul bancar. În cazul, în care, achiziţia se face utilizând computerul altcuiva, nu vă recomandăm să păstraţi datele cu caracter personal şi alte informaţii; după efectuarea operaţiunilor necesare întraţi pe site şi verificaţi că datele cu caracter personal şi alte informaţii nu au fost salvate.

 

 

Stiia-ti oare ca ...

De acum nu veti mai face griji de a plati la timp serviciilor comunale,o puteti face, ordonind bancii.

 
detalii

© 2004 All rights reserved by BC "EuroCreditBank" SA webm@ster