Home
Home Dezvaluirea informatiei Realizarea gajului Site map
  18 ianuarie 2018
Русский   English
  Cautare:  
 
  Cautare avansata:  
Persoane juridice
Persoane fizice-consumatori
Servicii electronice
Tarife
Promotii active

Intrare în TELEBANK
Sistemul de deservire bancara multicanal

REALIZAREA GAJULUI
Oferte speciale

Cariera
Functii vacante

Calculator de credit
Calculator de credit

Calculator de depozite
Calculator de depozite

Oferta de monede comemorative
Oferta de monede comemorative

3D Secure
Securitatea cumparaturilor prin internet efectuate cu cardurile bancare
mun.Chişinău, MD-2001
str. Ismail, 33
Telefon - 0 800 500 20, Pentru apelurile de peste hotare (+373 22) 500-200
Fax: (+373 22) 54-88-27
Support Card 24/24 (+373 22) 500-220
E-mail: info@ecb.md, antifrauda@ecb.md
Telex:163278 ECBMD MD
SWIFT CODE: ECBMMD2X
C/F 1002600020056
TVA 0204705
Intrebari frecvente privind utilizarea cardului bancar

Intrebari frecvente privind utilizarea cardului bancar

1. Cum se poate de aflat soldul contului curent pentru operaţiuni cu carduri bancare?

Soldul contului se poate de aflat prin intermediul bancomatului, POS-terminalului şi prin TELEBANK.

Prin intermediul TELEBANK îl puteţi afla în modul următor:

Intraţi în meniul carduri după care accesaţi submeniul sumarul cardurilor şi pentru a afla soldul contului accesaţi inconiţa . În cazul în care DVS doriţi să vizualizaţi operaţiunile efectuate accesaţi butonul şi o să apară un fişier cu toate tranzacţiile efectuate.

Deasemnea DVS puteţi vizualiza soldul intrând în meniul conturi apoi în submeniul sumarul conturilor bifaţi contul necesar şi accesaţi butonul reînnoire. În cazul dat DVS o să vedeţi suma totală care o aveţi în cont. În suma dată sunt incluse: soldul minim şi sumele care sunt blocate (adică sumele care încă nu au fost decontate din  contul DVS). 

 


2. Cum se poate de blocat şi debloca cardul DVS

     În cazul în care DVS aţi pierdut cardul sau v-a fost furat trebuie să telefonaţi la numărul de telefon (022) 500-220 şi să blocaţi cardul. Deamenea la acest număr de telefon puteţi să deblocaţi cardul DVS.


3. Unde pot fi depuse cererile pentru emitrea cardurilor şi unde pot fi primite cardurile?

    Cererile de emitere a cardurilor şi primirea cardurilor se poate efectua la filialele şi agenţiile BC "EuroCreditBank" S.A.:

Filiale

Filiala nr. 1 Chişinău, str. Ismail 33;

Filiala nr. 2 Chişinău, bd. Dacia 5/4;

Filiala Ungheni, str. Romană 26/2;

Filiala Bălţi, str. Ştefan cel Mare 28;

Filiala Cahul, str. Ştefan cel Mare 24G/1;

Filiala Orhei, str. Negruzzi 10 A;

Filiala Comrat, str.. Pobedî 75.

 


4. Care este motivul că cardul DVS nu poate fi utilizat pe toate site-urile.

   Conform politicii de securitate a băncii  cu cardurile de plastic pot fi efectuate operaţiuni numai pe site-urile care verifică codul CVC2 .

   Pentru operaţiunile ce se efectuează în mediul online este elaborat un produs  aparte denumit Internet-Shoping care permite efectuarea cumpărăturilor online pe toate site-urile care primesc cardurile de tip  Mastercard şi Visa.


5. Unde şi cum se poate de alimentat contul DVS

Contul DVS poate fi alimentat la ghişeele bancare ale BC "EuroCreditBank" SA. Există 2 modalităţi de alimentare a contului de card şi anume:

  • Alimentarea contului curent pentru operaţiuni cu carduri se poate efectua apropiindu-vă la ghişeul bancar cu numărul contului, în acest caz banii DVS vor deveni activi de la 40 min. pînă la 2 ore (în cazul zilelor de odihnă mijloacele vor deveni accesibile la orele 10.00 a urmatoarei zile lucrătoare).
  • O altă modalitate de alimentare a contului este să vă apropiaţi la bancă cu cardul DVS de plastic şi să efectuaţi alimentarea prin POS-terminal, astfel banii DVS vor deveni activi îndată. Însă în acest caz o să vi se retragă un comision de  0,3 eurocenţi.
  • La orice terminal Qiwi (fost OSMP ) doar în lei. (banii sunt înscrişi pe cont în următoarea zi bancară).
  • Prin trasfer mijloacelor din altă bancă (în valuta naţională de la altă bancă din R. Moldova, în valută străină de la o bancă aflată peste hotarele R. Moldova).  Rechizitele DVS bancare, pentru transferul banilor pe card le puteţi afla în sistema Telebank.md, din meniul "rechizitele mele bancare".
  • Prin intermediul www.telebank.md trasferînd mijloacele din conturile curente sau de depozit.

 


6. Ce se poate de întreprins în cazul în care observaţi că a fost efectuată o operaţiune care nu aţi executat-o DVS.

   În primul rînd trebuie să telefonaţi la nr. de telefon (022) 500-220 să blocaţi cardul, după care trebuie să vă apropiaţi la sediul băncii pentru a efectua următorii paşi.


7. Cum se poate de schimbat codul PIN

    Pentru a schimba codul PIN este destul doar să vă apropiaţi la orice bancomat BC EuroCreditBank SA.şi să acesaţi meniul schimbarea PIN cod.

 

Stiia-ti oare ca ...

De acum nu veti mai face griji de a plati la timp serviciilor comunale,o puteti face, ordonind bancii.

 
detalii

© 2004 All rights reserved by BC "EuroCreditBank" SA webm@ster